Diumenge, primera cursa solidària per la Justícia Social de Terrassa

cursa-solidariaJa s’han inscrit més de 600 participants, el que suposa més de 3 tones d’aliments que s’entregaran a la Creu Roja

Els sindicats UGT i CCOO del Vallès Occidental, conjuntament amb la Unió Atlètica Terrassa, el Consell Esportiu del Vallès Occidental – Terrassa i l’Ajuntament de Terrassa, organitzen el proper diumenge, 30 de març, la Primera Cursa Solidària per la Justícia Social.

L’objectiu principal d’aquesta cursa és la recollida d’aliments, que rebrà i gestionarà la Creu Roja. Mitjançant el compromís de les persones participants, que entregaran 5 kg d’aliments, es vol dignificar el dia a dia de les persones amb menys recursos, així com fer visible i posar en valor la importància de la solidaritat.

Ja s’han inscrit més de 600 participants, el que suposa més de 3 tones d’aliments. Els organitzadors esperen superar aquesta xifra, ja que moltes persones no s’han inscrit per córrer a la cursa però podran fer la seva aportació solidària.

La cursa començarà a les 11 hores des de l’Avinguda Béjar cantonada amb la Carretera de Matadepera. Hi participarà el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez.