El 17 d’agost, els joves ‘es planten’ al Parc Agrari del Baix Llobregat

plantada

El proper dia 17 d’agost l’Avalot i la UGT de Catalunya realitzarem una BICICLETADA pel Parc Agrari del Baix Llobregat. Allà ENS PLANTAREM en un dels horts i a continuació farem un menjar amb productes de la terra. Vols participar en aquesta acció reivindicativa?

QUE FAREM?

• El divendres 17 d’agost sortirem a les 10 hores des de la seu de la UGT a Cornellà de Llobregat (c. del Revolt negre, 10-14) o ens trobaràs a les 11 hores a l’entrada del Parc Agrari del Baix Llobregat (Camí de les Salines amb carrer de la Marina, Sant Boi de Llobregat).
  • Si tens bicicleta, porta-la, si no en tens, comunica-ho a avalot@catalunya.ugt.org i te’n llogarem una. També hi haurà cotxes, que aniran cap allà si no pots anar en bicicleta.
  • Recorrerem en bicicleta uns 10 km. des de la seu de Conellà fins al Parc Agrari del Baix Llobregat. Si vols fer només la part final de la bicicletada, són 4,5 km. des de l’entrada del Parc fins a l’hort on farem una “plantada” de joves.
  • Farem una botifarrada i graellada de verdures de la terra. Per recuperar forces i fer paleses les nostres reivindicacions.

PER QUÈ ENS “PLANTEM”?

• Per a reivindicar i fer patent la importància de mantenir el parc agrari i la nostra pagesia, així com d’un model que fomenti el comerç de proximitat entre productor i consumidor sense intermediaris especulatius, tot promovent la sobirania alimentària.
  • Perquè rebutgem el projecte promogut pel magnat Adelson tal i com se’ns planteja, perquè suposaria una vulneració total dels drets adquirits per la classe treballadora i perquè no podem permetre’ns un model especulatiu i corrupte. Reivindiquem doncs, un model productiu basat en la recerca i el desenvolupament a través de llocs de treball estables i de qualitat.
  • Per denunciar que els joves no som “vegetals”; ens demanen que ens formem, que siguem els millors, que tinguem autonomia, que siguem el futur, i quan arribem al mercat laboral només trobem precarietat, subocupació, temporalitat, salaris baixos i ATUR.
  • Perquè considerem que  les retallades dels governs no fan més que agreujar la situació de crisi en detriment dels més desafavorits, i cobreixen els interessos i luxes dels qui més tenen. Demanem recursos suficients per a Catalunya per fer front a les polítiques socials i la inversió pública necessària per garantir la recuperació econòmica i els drets de la ciutadania.
  • Per una Europa social que prioritzi el benestar de les persones per damunt dels interessos del mercat. Demanem una banca nacional, exigim responsabilitats als directius dels bancs, demanem l’aplicació de la “taxa Tobin” per les transaccions financeres i rebutgem l’ AMNISTIA FISCAL del govern estatal.

Accés fins a la UGT de Cornellà: A 5 minuts de:

– Metro línia blava: Cornellà Centre
– Trambaix: Cornellà