El comitè d’empresa de l’Hospital de Granollers farà una tancada de 24 hores dijous

Protesta simbòlica i informativa sobre les noves retallades plantejades per la direcció en la negociació del conveni

El comitè d’empresa de l’Hospital de Granollers ha decidit fer el proper dijous, 13 de desembre, una tanca de 24 hores al vestíbul del centre, de les 8 hores de dijous a les 8 hores de divendres.

Es tracta d’una protesta simbòlica i per informar els usuaris i usuàries de les noves retallades que està plantejant la direcció de l’hospital en la negociació del conveni col·lectiu, que passen per un allargament de la jornada laboral i la supressió de la paga per objectius. El comitè d’empresa també tem una possible reestructuració de plantilla, que tindrà evidents conseqüències sobre el servei a la ciutadania.

Gràcies a la reforma laboral del PP i la reducció de la ultraactivitat dels convenis a un any, si al juliol no s’arriba a un acord, la plantilla de l’hospital es quedaria sense conveni.