El comitè de Groundforce convoca diverses jornades de vaga a l’aeroport del Prat per l’incompliment del conveni

elpratLa direcció deixa més de 200 treballadors en situació d’eventualitat

El Comitè d’Empresa de Groundforce, dedicada al handling al 70% de les companyies a l’Aeroport de Barcelona, haconvocat vaga per als proper dies 29 de juny i 6, 13, 20, 27 de juliol i 3, 10, 17, 24 i 31 d’agost a l’Aeroport del Prat per denunciar l’incompliment del conveni col·lectiu per part de l’empresa.

Aquest incompliment deixa més de 200 treballadors en situació d’eventualitat, amb la conseqüent incertesa pel seu futur. I tot això en un moment en què l’activitat normal de l’empresa permetria fer-los indefinits. Tanmateix, si atenem al volum de feina de Groundforce, tots els contractes a temps parcial podrien passar a temps complert, ja que aquests treballadors porten en aquesta situació cinc anys.

Malgrat la voluntat negociadora de la part social, la direcció de l’empresa no s’ha dignat ni a posar interlocutros vàlids en la conciliació al Departament de Treball.