El comitè de l’Hospital Santa Maria de Lleida inicia una tancada i jornada reivindicativa de 24h

hghA les 15 hores es formarà una cadena humana des d’aquest centre fins a l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova

El comitè d’empresa de l’Hospital Santa Maria de Lleida iniciarà demà dijous, 20 de desembre, una tancada i jornada reivindicativa de 24 hores, afegint-se a les  acampades que estan fent altres treballadors i treballadores del sector arreu de Catalunya contra les retallades en la sanitat i la privatització de serveis i centres.

La jornada començarà demà a les 10.30 hores amb una concentració de treballadors a la porta principal. Durant tot el dia hi haurà activitats i a les 15 hores es formarà una cadena humana entre usuaris i treballadors des de l’entrada d’urgències de l’Hospital Santa Maria fins a la porta principal de l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova. A les 20 hores tindrà lloc la plantada de tendes de campanya al vestíbul de l’hospital per passar la nit i, finalment, divendres a les 10.30 hores s’ha convocat una altra concentració de treballadors a la porta del centre.

Aquí teniu el programa de tota la jornada:

Dijous, 20 de desembre

10:30h. Concentració de treballadors a la porta principal.
12h. Plantada de taules al vestíbul de l’Hospital Santa Maria. Durant el matí es realitzaran cartells per a l’acampada i per a la cadena humana.
14h. Lliurament de plaques al personal jubilat durant el 2012.
15h. Cadena humana entre usuaris i treballadors sanitaris des de la porta d’urgències de l’Hospital Santa Maria fins a la porta principal de l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova.
18h. Xerrada sobre la banca ètica a càrrec de José Ramón Olarieta, professor de la Universitat de Lleida.
20h. Plantada de tendes de campanya al vestíbul de l’Hospital Santa Maria.
22h. Projecció de la pel·lícula SICKO, de Michael Moore. La pel·lícula ofereix el seu particular enfocament del sistema de salut dels Estats Units d’Amèrica, posant èmfasi en la crítica a les grans companyies de serveis de salut nordamericans.

Divendres, 21 de desembre

8:30h. Aixecada de tendes de campanya per part dels acampats.
10:30h. Concentració de treballadors a la porta principal.