MOLLET DEL VALLES 11 02 2016 EMPRESA BACARDI HOY SE REUNE SU COMITE Y LA DIRECCION Y SE ANUNCIAN MEDIDAS FOTO JOSEP GARCIA

La UGT de Catalunya considera que es tracta d’una deslocalització injustificada

Avui la direcció de Bacardi España ha comunicat al comitè d’empresa la intenció de tancar les instal·lacions productives i d’embotellament del seu centre de Mollet (Vallès Oriental) i traslladar la producció a Itàlia.

El comitè d’empresa vol expressar la seva disconformitat amb la decisió, ja que la planta sempre ha estat productiva i rendible, i abasteix el mercat espanyol, un dels més importants de la companyia a nivell mundial.

Aquesta mesura ha sorprès els treballadors i les treballadores de l’empresa, i el comitè aposta per mantenir tots els llocs de treball i la viabilitat de la fàbrica.

Des de la UGT de Catalunya donem tot el suport a la plantilla i defensarem la continuïtat de la planta, ja que considerem que es tracta d’una deslocalització injustificada. El període de consultes s’inicia el proper dia 18 de març i la direcció haurà de presentar la documentació, que revisarem a fons per lluitar contra aquest tancament i la destrucció de desenes de llocs de treball.

Un comentari a “El Comitè d’empresa de Bacardi defensa la productivitat i rendibilitat de la planta de Mollet

1. El nuevo. presidente que se dedique mas a las empresas que no a la independencia, solo la esta usando para tapar la corrupcion, pero si esto no se para Catalunya quedara en una comunidad desoladora..