El comitè d’empresa de l’hospital de Sant Pau es reuneix amb els grups parlamentaris

Demà s’obre el periode de consultes de l’ERO que pot afectar uns 1.500 treballadors

Demà, a les 9 hores del matí, membres del comitè d’empresa de l’Hospital de Sant Pau assistiran a la primera reunió a la Inspecció de Treball (c/Albareda, núm. 2, de Barcelona) per abordar l’Expedient de Regulació d’Ocupació presentat per la direcció de l’Hospital, que podria afectar prop del 40% de la plantilla.

A la tarda, a les 16.30h hores, els representants sindicals es reuniran amb els diferents grups polítics de la Comissió de Salut del Parlament de Catalunya per a mostrar-los la seva disconformitat amb l’Expedient de Regulació, i els lliuraran una carta. A les 16.00h s’atendrà i es lliurarà la carta als mitjans de comunicació (davant l’entrada principal del Parlament de Catalunya).

L’ERO presentat per la direcció de l’Hospital de Sant Pau preveu una suspensió d’ocupació durant 15 dies per a 1.428 treballadors, i de 15 mesos per a uns altres 63 treballadors. La mesura provocarà també el tancament d’una planta de 36 llits (sumats als 44 anteriors), de tres sessions diàries de quiròfans, i el tancament d’un dia a la setmana de l’activitat a la majoria de consultes externes i hospitals de dia (amb excepció d’onco-hematologia), a més d’una reducció del 66% de l’activitat dels divendres de radioteràpia i medicina nuclear, entre d’altres.

Reunió a la Inspecció de Treball

DIA
: dijous, 22 de setembre de 2011.
HORA: 9 hores.
LLOC: Inspecció de Treball. C/Albareda, 2. Barcelona.

Reunió amb la Comisió de Salut del Parlament de Catalunya

DIA: dijous, 22 de setembre de 2011.
HORA: 16.30 hores (a les 16h, atenció als mitjans).
LLOC: a l’entrada principal del Parlament de Catalunya. Barcelona.