El comitè d’empresa de Pastas Gallo rebutja el trasllat de 37 treballadors i treballadores de la planta de Granollers a la de Còrdova

Font: pixabay

La direcció de Pastas Gallo ha comunicat al Comitè d’Empresa de Pastas Gallo l’inici d’un procediment d’especialització industrial i de producció que implica reconvertir la fabricació de sèmola de la planta de Granollers en farinera, on es centralitzarà la seva producció i es mantindrà l’elaboració de plaques i producte fresc. En aquest sentit, la direcció ha informat el Comitè de la seva intenció de fer un trasllat col·lectiu per unificar a la seva fàbrica d’El Carpio (Còrdova) els processos de pasta seca, a excepció de paques, el que comporta inicialment un trasllat col·lectiu de les 37 persones que treballen en les seccions de pasta seca de la fàbrica de Granollers.

Des de les seccions sindicals de la UGT i CCOO rebutgem aquesta mesura que suposa la deslocalització d’una empresa històrica de Granollers i de tota la comarca del Vallès Oriental, referent en el sector de la producció de pasta seca. Una decisió que afecta greument la vida de 37 persones i les seves famílies. Si no és possible rectificar la nova línia empresarial pressa per la direcció, reclamem que aquests treballadors i treballadores siguin recol·locats en altres plantes de la mateixa fàbrica de Granollers o a les de Sant Vicens dels Horts o Esparraguera.

El període de consultes per tractar aquesta dràstica mesura s’iniciarà el proper 15 de febrer.