El Comitè d’empresa de Sandoz Industrial Products (Grup Novartis) exigeix la reincorporació immediata del treballador acomiadat

laboratoriEl distanciament entre direcció i plantilla ha provocat un ambient de crispació a la planta de Les Franqueses del Vallès

Fa només uns dies se celebraven els 50 anys de la posada en marxa de la fàbrica de productes farmacèutics Sandoz Industrial Products (grup Novartis) a Les Franqueses del Vallès, una de les companyies més punteres de la comarca del Vallès Oriental.

El Comitè d’Empresa vol ressaltar el caràcter fundador de la companyia com una gran família, en la qual els treballadors eren considerats com l’actiu més important de l’empresa. Aquest ambient familiar és el que ha permès que una empresa petita del sector químic, fundada amb només sis treballadors, s’hagi convertit en un referent mundial en la fabricació de productes farmacèutics.

En els darrers temps, però, aquesta avinença s’ha transformat. El Comitè d’Empresa no entén en quin moment s’ha perdut aquest tarannà i els treballadors i les treballadores han deixat de ser una gran família per esdevenir un simple número.

El distanciament entre la direcció i la plantilla ha provocat un ambient de crispació i por, de manca de confiança entre la direcció i la plantilla, que s’ha saldat amb l’acomiadament d’un treballador.

Des del Comitè d’Empresa sol·licitem que aquest treballador sigui reincorporat immediatament, i anunciem possible mobilitzacions fins que sigui admès de nou.