El Comitè d’Inovyn – Solvay es reuneix amb els grups parlamentàris

solvayEls ajuntaments de Martorell, Olesa, Esparraguera i Abrera garanteixen una moció de suport al Ple

Més de 300 treballadors i treballadores de l’empresa Inovyn-Solvay (Martorell) es van concentrar ahir per demanar al Ministeri d’Indústria que prengui les mesures oportunes de forma immediata perquè l’empresa estigui present a la subhasta d’energia del 2016  i així, no posar en risc els seus llocs de treball de la seva plantilla– uns 500 llocs directes i 2.000 indirectes-.

Aquesta ha estat la primera mobilització però no l’única. Ahir el comitè d’empresa es va reunir amb els diferents grups parlamentaris (que posteriorment van assistir a la concentració) per explicar quina és la situació de l’empresa i per demanar la seva implicació per solucionar-ho. Una de les reunions ha estat amb la diputada del PSC, Eva Granados, qui ha garantit fer tots els tràmits per introduir un punt sobre el futur de l’empresa a la Diputació Permanent del Parlament d’aquest dimecres.

Per una altra banda, per part dels ajuntaments de Martorell, Olesa, Esparraguera i Abrera també han assegurat que es realitzarà una moció de suport al Ple de cada un d’aquests.

Des de la UGT de Catalunya insistim en què es tingui en compte totes les famílies que depenen de les dues sancions aplicades i que s’equilibrin per poder garantir la continuïtat de la fàbrica i de la seva plantilla.