El Conseller Homs eludeix la seva responsabilitat i posa en dubte els pressupostos aprovats fa dos mesos

GeneralitatEl conseller posa en perill l’estabilitat social insinuant retallades al serveis públics

Des de la FSP – UGT de Catalunya creiem que no es pot posar en dubte el compliment del pressupost cada dos mesos. Els conseller Homs eludeix la responsabilitat de la Generalitat sempre que existeix una situació de crisi política que pot condicionar i/o afavorir els seus interessos.

La ciutadania és cada cop més conscient que cal prioritzar la “justícia social” i, tal com ha dit el President de la Generalitat aquest matí, això són els serveis públics del país – l’educació, sanitat, serveis socials, dependència-.

Per la FSP – UGT de Catalunya no es pot posar en qüestió la viabilitat d’aquests serveis sense abocar a la ciutadania a una fractura social. És inadmissible la insinuació de que es puguin tornar a retallar els salaris o a qüestionar el pagament de les nòmines dels empleats públics de la Generalitat.

La UGT de Catalunya exigeix que si des del Govern es plantegen uns “ajustos pressupostaris” s’apliquin als alts càrrecs, en les seves retribucions i dietes que fins i tot, s’han incrementat en aquests darrers mesos. Des del nostre sindicat ens oposarem rotundament davant de qualsevol mesura que pugui afectar als serveis públics o als seus empleats i no tolerarem que eludeixi els seus compromisos pressupostaris aprovats al Parlament de Catalunya.