El cor i l’orquestra del Gran Teatre del Liceu demanen un projecte

Comunicat dels treballadors i les treballadores del Cor i l’Orquestra del Gran Teatre del Liceu

Els treballadors del Cor i l’Orquestra del Gran Teatre del Liceu volem manifestar que al llarg de l’actual període de crisi ens hem mantingut expectants, confiant en els nostres directius, esperant que el Liceu pogués tirar endavant.

Arran de les actuals circumstàncies, és la nostra responsabilitat com a col•lectius artístics donar a conèixer l’abandonament del nostre teatre per part de les Administracions, deixant-lo sense director general, director artístic i, el que és pitjor, sense projecte de viabilitat i de futur.

La presentació d’un ERO tan inexplicable com injust ens condemna a la inactivitat durant mesos. Això i la reducció a la meitat de les plantilles dels col•lectius artístics ens obliguen a demanar el recolzament de tothom perquè el Gran Teatre del Liceu mantingui el lloc que li correspon dins la cultura catalana i internacional.

Demanem també la intervenció immediata de les institucions (Ajuntament, Generalitat i Ministeri de Cultura) perquè exerceixin les seves responsabilitats per mantenir e l prestigi i nivell de l teatre.