El CSIR-Pyremed informa de les mobilitzacions europees del 14N a ambdues bandes de la frontera

cartell 14N catalaRodes de premsa demà a Figueres (9.30h) i a Perpinyà (11.30h)

Demà divendres, 9 de novembre, el Consell Sindical Interfronterer Regional Pirineus-Mediterrània (CSIR Pyremed) oferirà dues rodes de premsa, a Figueres i a Perpinyà, per informar sobre les mobilitzacions europees del 14 de novembre contra les mesures d’austeritat i sobre l’acció conjunta que es durà a terme aquell matí als peatges de Perpinyà sud i la Jonquera repartint tríptics informatius.

Les rodes de premsa seran a les 9.30 hores a Figueres (Teatre Jardí) i a les 11.30 hores a Perpinyà (Plaça Rigaud, 46), i hi intervindran Pierre Place, secretari general de la CGT Midi Pirineus, i Laura Pelay, presidenta de la CSIR Pyremed i secretària adjunta a la Secretaria General de la UGT de Catalunya.

Les dues regions franceses que, juntament amb Catalunya, formen la CSIR Pyremed són les que pateixen les taxes d’atur més elevades a l’Estat veí: un 12,5% el Languedoc – Roussillon, i un 15% el Midi Pirineos-Perpinyà.