El Departament de Treball convoca per a demà els sindicats i la direcció de Metro

TMB_metroA les 9.30 hores, els representants del Comitè d’Empresa oferiran una roda de premsa per explicar la situació actual del conflicte

El Departament de Treball ha convocat per a demà, 16 de maig, a les 10 hores, una nova reunió de mediació amb els sindicats i la direcció de TMB per tal de desbloquejar la negociació del conveni de Metro de Barcelona.

Abans d’entrar a la reunió, a les 9.30 h, el Comitè d’Empresa oferirà una roda de premsa a la porta del Departament per explicar quina és la situació actual del conflicte que viu la plantilla, alhora que denunciarà les declaracions malintencionades de l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i de la regidora de Mobilitat i presidenta de TMB, Mercedes Vidal.

Avui s’han convocat noves aturades al Metro de Barcelona pel bloqueig del conveni col·lectiu, i el seguiment de la plantilla ha estat massiu en la primera franja (de 7 a 9 hores), arribant al 95%, com ja va passar en l’anterior jornada de mobilitzacions (dilluns 24 d’abril). Les aturades i els serveis mínims s’han seguit sense incidents i es preveu que el seguiment també serà massiu en les properes aturades del dia, convocades de 16 a 18 hores i de 20.30 a 22.30 hores.