El departament d’Empresa i Ocupació convoca la direcció de Ficosa i els comités a una reunió

Els treballadors i les treballadores de Fico Mirrors Mollet (grup Ficosa) han ratificat avui en assemblea el principi d’acord signat ahir per la patronal, el comitè i l’Administració. En la votació ha participat un 70% de la plantilla: cinc persones hi han votat en contra, una s’ha abstingut i la resta han votat a favor del preacord.
El principi d’acord ha permès trobar les millors condicions per a la plantilla, després de la decisió del grup de tancar les instal·lacions de Mollet i concentrar la seva activitat a l’antiga planta de Sony a Viladecavalls.

ficosa

El Departament d’Empresa i Ocupació ha convocat la direcció del Grupo Ficosa i els comitès d’empresa a una reunió el proper dilluns, 26 de setembre, a les 9 hores. Des del nostre sindicat entenem que a la reunió es desvetllarà el futur dels centres de treball de Rubí, Mollet i Viladecavalls, que donen feina a uns 1.200 treballadors i treballadores.

La Federació del Metall, Construcció i Afins de la UGT de Catalunya exigirà tant a la direcció de l’empresa com a l’administració que adquireixin compromisos de futur amb inversions, producció i manteniment de plantilles, així com que compleixin els compromisos acordats als diferents centres de treball.

No tolerarem que es mantinguin incerteses sobre el futur de Ficosa a Catalunya ni que s’amenaci amb expedients de regulació sense fonament.