El gabinet jurídic de la UGT presenta l’àrea d’estudis i formació

Participaran a l’acte la consellera de Treball, Mar Serna; el magistrat de la Sala Social del Tribunal Suprem, Manuel Ramón Alarcón, i el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez

El Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya presentarà demà dijous, 2 de desembre, a les 18.30 hores, la seva nova Àrea d’Estudis i Formació. L’acte comptarà amb la participació de Francisco Neira, coordinador general del Gabinet Jurídic; Mar Serna, consellera de Treball de la Generalitat de Catalunya, i Manuel Ramón Alarcón, magistrat de la Sala Social del Tribunal Suprem, que oferirà la ponència “Present i futur de la Seguretat Social”. La cloenda serà a càrrec de Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya.

Davant les noves realitats empresarials i constants canvis normatius, el Gabinet Jurídic del nostre sindicat ha decidit dedicar esforços a l’anàlisi, la investigació i la interpretació en temes jurídics -més enllà de la mera aplicació del dret-, el que es materialitzarà en l’edició de publicacions sobre sentències i legislació sociolaboral. La nova Àrea d’Estudis i Formació també és una aposta per la projecció externa, la formació de l’equip de lletrats i la relació amb el món universitari i d’altres gabinets jurídics.

Presentació de l’Àrea d’Estudis i Formació del Gabinet Jurídic
DIA: dijous, 2 de desembre de 2010
HORA: 18.30 hores LLOC: Sala d’actes de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10, Barcelona).