El Govern de la Generalitat continua bloquejant el retorn de les pagues del 2012, 2013 i 2014

empresaAquest matí s’ha reunit la Mesa d’Empleats Públics de Catalunya on es tractava d’aconseguir que s’apliquin, als treballadors i a les treballadores de la Generalitat, les mesures que s’estan implementant a la resta d’administracions públiques d’arreu de l’estat espanyol i de Catalunya.

Des de la FSP – UGT de Catalunya s’ha exigit el retorn de la paga extra del 2012, 2013, 2014 i dels dies de permisos i condicions de treball que s’han retallat en aquests últims anys.

El Govern de la Generalitat ha posat sobre la taula mesures inconcretes i dilatòries que han fet inacceptable  arriba a un acord. Sembla que el Govern de la Generalitat prioritza ser “bon minyó” amb les exigències de dèficit que marca Cristóbal Montoro, ministre d’Hisenda, que  pagar el que deu als seus treballadors i treballadores com han fet en d’altres comunitats autònomes.

Davant del posicionament del Govern els sindicats de la Mesa ens veiem obligats a obrir un període de mobilitzacions per aconseguir que el Govern  que va ser el primer en aplicar retallades no sigui l’últim en retornar el que s’està recuperant a la resta d’administracions.

Així doncs, des de la UGT de Catalunya continuarem les lluita i les mobilitzacions fins a la propera reunió el proper divendres, 13 de novembre.