El Govern de la Generalitat prepara l’acomiadament de milers de treballadors públics interins en els propers mesos

El Govern de la Generalitat va comunicar dilluns als sindicats de la Mesa sectorial del personal tècnic i administratiu de la Funció Pública un calendari de concursos de trasllats per als propers mesos, que afectarà la pràctica totalitat de cossos -tant generals com especials- de l’Administració de la Generalitat.

Gran part de les places que es convocaran estan ocupades actualment per personal interí, de manera que els sindicats temem que es tracta d’una operació per acomiadar aquests treballadors i treballadores, amb un degoteig constant que veurem al llarg dels pròxims mesos.

La UGT de Catalunya, CCOO i CATAC considerem que amb aquesta mesura unilateral que posarà en marxa el Govern es troben en situació de risc els 6.614 empleats i empleades públiques interins. El Govern continua, per tant, amb la seva reforma encoberta de desmantellament de l’Administració Pública de la Generalitat, en benefici del sector privat.