El grup LGTB de la UGT de Catalunya celebra el seu segon aniversari

pride-bcnDos anys de lluita per a la prevenció i intervenció de situacions discriminatòries per raó d’orientació, identitat sexual i identitat de gènere en els àmbits laboral i social

El grup LGTB de la UGT de Catalunya compleix dos anys de compromís amb la lluita per la igualtat i la no discriminació de les persones gais, lesbianes, transsexuals i bisexuals.

Amb motiu del segon aniversari de la seva constitució, el grup LGTB organitza un acte per donar a conèixer aquelles accions que s’han dut a terme des de la Secretaria d’Igualtat i Polítiques Socials i el Grup LGTB de la UGT de Catalunya vers el col·lectiu LGTB a l’àmbit social, en general, i laboral, en particular, per a la prevenció i intervenció de situacions discriminatòries per raó d’orientació, identitat sexual i identitat de gènere.

La jornada tindrà lloc demà, 12 de març, a partir de les 17 hores, a la Sala Columnes de la seu de la UGT de Catalunya a la rambla Santa Mònica.

El programa de la jornada és el següent:

17 hores – Presentació de la jornada a càrrec de Sònia López, coordinadora del grup LGTB UGT.

17:15 hores – ‘Vivències emocionals a l’escola. Experiències de pares i mares amb fills LGTB’, a càrrec de José Mellinas, president de l’Associació de Mares i Pares de Gais i Lesbianes (AMPGIL).

18 hores – ‘Educar en diversitat normalitza la diferència’, a càrrec de Katy Pallas, presidenta de l’Associació de Famílies de Lesbianes i Gais (FLG).

18:45 hores – Cloenda de la jornada a càrrec de Raquel Gil, secretària d’Igualtat i Polítiques Socials de la UGT de Catalunya.

Acte Grup LGTB de la UGT de Catalunya

DIA: dimarts, 12 de març de 2013

HORA: 17 hores

LLOC: seu de la UGT (Rambla de Santa Mònica, 10 , Barcelona).