El Liceu planteja un ERO temporal per a tota la plantilla

La secció sindical de la UGT exigeix la dimissió immediata dels responsables de la desfeta del Gran Teatre del Liceu

La UGT de Catalunya mostra la seva indignació davant l’anunci de la direcció del Gran Teatre del Liceu de presentar un ERO temporal que afectaria tota la plantilla (més de 350 treballadors). L’expedient, que la direcció ha presesentat aqueste matí, seria per a 24 dies del mes de setembre de 2013 i per a 24 dies més el mes de juliol de 2014.

La secció sindical de la UGT al Gran Teatre de Liceu rebutja la nova mesura anunciada i denuncia que aquesta situació es deu a la nefasta gestió dels òrgans directius del Teatre, juntament amb els contants atacs des de la política neoliberal al món de la Cultura.

Per aquesta raó, exigim la dimissió immediata dels responsables d’aquesta desfeta que afectarà, sens dubte, el prestigi del teatre. Tanmateix, reclamem la realització d’una auditoria pública dels comptes, per tal de garantir la bona gestió de la institució i evitar que, de nou, siguin els treballadors i les treballadores del Gran Teatre del Liceu els que paguin la mala gestió dels seus responsables.