El ministeri de sanitat avança la intenció de regular les teràpies naturals en l’àmbit estatal

La Sectorial de Teràpies Naturals de la CTAC-UGT, que representa el 80% dels terapeutes catalans, ha lliurat avui a la consellera Geli un informe de les qüestions a desenvolupar

El Congrés dels Diputats aprovà ahir, per primer cop en democràcia, una iniciativa per regular el sector de les teràpies naturals. La comissió de Sanitat i Consum ha votat una Proposició No de Llei (PNL) per a la creació, dins de l’actual legislatura, d’un grup de treball amb la finalitat d’elaborar un informe que estudïi la possible regulació del sector de les teràpies naturals en el termini i temps necessaris. El text final indica que el citat grup facilitarà la participació i prendrà en consideració l’opinió dels agents implicats del sector.

Des de la Sectorial de Teràpies Naturals de CTAC-UGT, que representa el 80% dels terapeutes organitzats de Catalunya, valora molt positivament que cada cop existeixin més col·lectius sensibles amb la problemàtica del sector.

Tanmateix, avui la Sectorial de Teràpies Naturals de la CTAC-UGT de Catalunya s’ha reunit amb la consellera de Salut, Marina Geli, per lliurar-li l’informe preparat des de l’organitzación, en què es detallen tots els aspectes de la Llei Catalana de Teràpies Natural  que són susceptibles de ser desenvolupats. Així mateix, la Sectorial de Teràpies Naturals de CTAC-UGT ha sol·licitat a la consellera que compleixi amb el compromís adquirit amb la nostra organització i que l’any vinent comenci el procés de regulació a Catalunya.

{mxc}