El MUCE acorda una setmana reivindicativa per l’ensenyament públic del 22 al 28 d’Abril

Les mobilitzacions culminaran amb la convocatòria d’una gran manifestació de l’Educació diumenge 28 d’abril

Amb l’objectiu de millorar les mobilitzacions ja iniciades, per establir una millor confluència d’accions i coordinació, dissabte 6 d’abril es va celebrar a Barcelona una assemblea amb la participació del MUCE i totes les comunitats educatives, plataformes i moviments en defensa de l’educació pública de tota Catalunya, per tal de decidir conjuntament les accions i mobilitzacions contra la LOMCE i les retallades, tant pressupostàries com de grups i centres públics. L’assistència ha estat important a nivell territorial, han participat entre 150 i 160 persones, majoritàriament representants de coordinadores, assemblees grogues i xarxes d’entitats de tot Catalunya (45 agrupacions).

Es va acordar fer mobilitzacions a l’Educació impulsant una setmana reivindicativa, del 22 al 28 d’abril. Durant aquesta setmana s’han proposat accions com assemblees, debats, Sant Jordi reivindicatiu, tancades el dia 25… i la convocatòria d’una gran manifestació de l’Educació diumenge 28 d’abril.

Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE):