El nombre d’aturats sense prestació d’atur es quadruplica al Vallès Oriental des de l’inici de la crisi

La UGT del Vallès Oriental presenta demà dimecres, 11 de febrer, l’informe “Perfil de les persones aturades de la comarca” a les 12 hores a la seu del sindicat (c. d’Esteve Terrades, 30-32. Granollers).

Des de la UGT de Catalunya considerem que la situació actual és molt preocupant ja que actualment el 29% de les persones que es troben es situació d’atur a la comarca del Vallès Oriental porten més de 24 mesos, així doncs, 9.688 persones a la comarca no perceben la prestació de l’atur. Per una altra banda, el nombre de les persones que ja han esgotat la prestació de l’atur i no troben feina s’ha quadruplicat respecte l’inici de la crisi econòmica.

Davant d’aquestes dades des del sindicat volem explicar el perfil de les persones que es troben a l’atur i denunciar la situació en la que es troben i les dades més rellevants.

Perfil de les persones aturades al Vallès Oriental al 2015
768.1 KiB, 337 descàrregues