El parc de Salut Mar vol presentar un ERO per acomiadar 194 treballadors

sociosanitari
La plantilla es concentrarà com a protesta el proper dilluns davant de l’Hospital del Mar de Barcelona

La direcció del Parc de Salut Mar de Barcelona ha informat el comitè d’empresa de la seva intenció de presentar un expedient de regulació d’ocupació per acomiadar 194 treballadors i treballadores. Aquest consorci (60% de la Generalitat de Catalunya i 40% de l’Ajuntament de Barcelona) inclou, entre d’altres, l’Hospital del Mar, l’Hospital de l’Esperança, el Centre Fòrum, el Centre Peracamps i els Centres Assistencials Emili Mira i López (Santa Coloma de Gramenet).

Com a mostra de rebuig a aquesta important retallada de personal, els treballadors i les treballadores es concentraran el proper dilluns, 20 de juny, a les 15 hores, al Passeig Marítim, davant de l’Hospital del Mar de Barcelona, just després de la celebració d’una assemblea a l’interior del centre. Durant la concentració, el comitè d’empresa llegirà un manifest.

La Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona van crear l’any 2010 el Consorci Mar Parc de Salut de Barcelona, en substitució de l’Institut Municipal d’Assistència Sanitària.