El professorat de l’ensenyament públic, al carrer tots els dimecres

aula-amplio2

En defensa dels serveis públics, dels llocs de treball i per mostrar el rebuig a les retallades del govern de la Generalitat

A partir de demà i tots els dimecres, el professorat està cridat a mostrar el seu desacord a les mesures proposades pel Departament d’Ensenyament a les portes del seu centre i defensar els serveis públics.

Sota el lema “Els dimecres, al carrer!”, s’han convocat concentracions a les 13 hores a les portes de tots els centres d’ensenyament públic en defensa dels serveis públics, dels llocs de treball i per mostrar el rebuig a les retallades. Aquestes concentracions es faran en coordinació amb els serveis públics dels barris i municipis.

La Federació d’Ensenyament de la UGT de Catalunya fa una crida també a les famílies a la participació en aquestes concentracions. Així mateix, recordem i convidem a la participació ciutadana el proper dissabte, 14 de maig, a la manifestació a Barcelona en defensa dels serveis públics.