El projecte de foment de la lectura ‘Los libros, a las fábricas’ arriba a B. Braun

L’escriptora Noe Casado compartirà amb els treballadors de l’empresa de Rubí un col·loqui sobre la seva obra ‘Dímelo al oído’.

El proper dilluns, 3 de desembre, a les 17 hores l’escriptora Noe Casado es reunirà amb els treballadors i les treballadores de l’empresa B. Braun a Rubí (Vallès Occidental) que han llegit la seva novel·la Dímelo al oído. Una activitat emmarcada en la cinquena edició de “Los libros, a las fábricas”, projecte de la Fundación Anastasio de Gracia – UGT FICA que promou la lectura a les empreses seguint el model dels clubs de lectura. La literatura eròtica és el fil conductor d’aquesta edició, sota l’eslògan “Léemelo todo, despacito…”.

Aquesta és la vuitena trobada de “Los libros, a las fábricas. Léemelo todo, despacito…”, que va arrencar el passat mes d’octubre. En aquesta edició 1.500 treballadors i treballadores, en 15 fàbriques, conversaran amb 15 escriptors i escriptores després de la lectura dels seus llibres, entre el 18 d’octubre i el 17 de desembre.

El projecte té com a principals objectius incloure el foment de la lectura en la responsabilitat social corporativa de les empreses, formar líders laborals en l’àmbit de la promoció de l’hàbit lector i que els treballadors creïn els seus propis projectes personals i familiars de lectura. Té el suport del Ministeri de Cultura i en les quatre edicions celebrades fins avui han participat un total de 4.400 treballadors i treballadores dels sectors automobilístic, aeronàutic, químic, siderúrgic, alimentari i de la construcció.