El proveïdor de paracaigudes de l’exèrcit acomiada sis treballadores, dues de les quals delegades de la UGT

paracaigudesEl nostre sindicat demandarà CIMSA Ingeniería de Sistemas (Les Franqueses del Vallès) per acomiadaments improcedents

El fabricant català de paracaigudes CIMSA Ingeniería de Sistemas SA, que proveeix les forces armades espanyoles, ha acomiadat amb efectes del 7 de març sis treballadores d’una plantilla de 45 persones. A més, dues de les sis acomiadades són delegades de la UGT a la planta de producció de Les Franqueses del Vallès (Vallès Oriental).

L’empresa ha utilitzat la fórmula d’acomiadament objectiu al•legant causes econòmiques i organitzatives, tal com permet la reforma laboral. El nostre sindicat considera que aquests motius no s’ajusten a la realitat i demandarà CIMSA per acomiadaments improcedents.

A més de l’exèrcit espanyol, CIMSA té com a clients principals les empreses ICARUS CANOPIES SL, que comercialitza a Europa els paracaigudes per a ús esportiu, i ICARUS CANOPIES INC, que els comercialitza als Estats Units. També és proveïdor de les forces armades de Xile, Itàlia i Canadà.