El SAP-UGT i el Cos dels Mossos d’Esquadra inicien una campanya en solidaritat amb L’Empordà

El SAP-UGT, sindicat majoritari al Cos dels Mossos d’Esquadra, en coordinació amb el Consell Comarcal de l’Alt Empordà i el Consorci de Municipis Salines Bassegoda…

…ha iniciat una campanya de recollida de material divers per ajudar les famílies afectades pels incendis del mes de juliol, i, en conjunt, al propi territori de l’Empordà.

Amb aquesta acció solidària, el SAP-UGT pretén recollir roba d’hivern que permeti cobrir les necessitats de roba d’abric de les famílies que ho han perdut tot i, alhora, material útil per a la recuperació del territori assolat.
La campanya ha tingut molt bona acceptació dins el Cos de Mossos d’Esquadra  i des del seu anunci, difós amb un comunicat per la nostra organització sindical el passat 31 de juliol, han estat moltes les mostres de suport rebudes. A tal efecte, la Direcció General de la Policia ha posat a disposició de SAP-UGT totes les comissaries i dependències del Cos de Mossos d’Esquadra, les quals serviran com a punts de recollida del material reclamat.
La campanya que s’ha iniciat aquesta setmana, i que recollirà material fins el proper diumenge 9 de setembre, està oberta a tot el col·lectiu de mossos d’esquadra, al de la Direcció General de la Policia i a tota la ciutadania en general.

Amb aquesta acció solidària és té la intenció de recollir roba d’hivern (mantes, nòrdics i roba per a totes les edats) i material per a treballar a bosc (podalls grans, pales, carretons, sacs de runa, guants, aixades i perpals).

Aquesta no serà l’única acció que SAP-UGT impulsarà en ajuda de l’Empordà, ja que es vol treballar fermament per la recuperació del territori. És per això que la nostra organització sindical fa una crida massiva al col·lectiu de la policia catalana en particular, i a la ciutadania en general, per tal que aquesta recollida de material sigui un èxit absolut.