El secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, participarà diumenge a la manifestació en defensa de l’Ebre i contra el Pla Hidrològic

manifestacio-ebreLa manifestació sortirà a les 12 hores de la plaça Universitat i finalitzarà a la plaça de la Catedral

Camil Ros, secretari de la UGT de Catalunya, i Wifredo Miró, secretari general de la UGT Terres de l’Ebre,  participaran aquest diumenge, 5 de juny, a la manifestació convocada per la Plataforma en Defensa de l’Ebre a Barcelona contra el Pla Hidrològic de la Conca de l’Ebre.

L’objectiu d’aquesta manifestació és demostrar a les institucions europees que la pressió ciutadana ja mostrada a la manifestació d’Amposta el 7 de febrer segueix intacta i reforçar la batalla jurídica que es concretarà aquest mes de juny amb la presentació d’una queixa contra el pla davant la Comissió Europea.

Més de 66 entitats i organitzacions no governamentals, moviments socials i ambientalistes, partits polítics (a excepció del PP i Ciutadans) i sindicats –entre ells, la UGT de Catalunya- donen suport a la manifestació, que sortirà a les 12 hores de la Plaça Universitat i marxarà fins a la Plaça de la Catedral, encapçalada per una pancarta que durà per lema ‘L’Ebre sense cabals és la mort del delta’.

Manifestació contra el Pla Hidrològic de l’Ebre

DIA: 5 de juny.

HORA: 12h.

LLOC: de Plaça Universitat fins a la Plaça de la Catedral. Barcelona.