El secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, participarà en l’acte final de la Marxa Pagesa a Barcelona

tractorLa Marxa Pagesa finalitzarà demà, a les 11:30 hores, a l’Avinguda Maria Cristina

La Marxa Pagesa, organitzada per la Unió de Pagesos i a la qual dóna suport la UGT de Catalunya, arribarà a Barcelona demà dissabte, 28 de gener.

Dues columnes de tractors entraran pel nord i pel sud de la ciutat i circularan fins a l’Avinguda Maria Cristina, on a les 11:30 hores tindrà lloc l’acte final, al qual hi assistiran els representants sindicals i representants de la societat civil catalana. Per part de la UGT de Catalunya hi intervindrà el secretari general, Camil Ros.

La Marxa Pagesa interpel·la directament el Govern i la societat catalana per posar de manifest que cal incorporar la Catalunya pagesa al nou model de país i superar els reptes que posen en qüestió la seva funció bàsica: proveir d’aliments la població, conservar els recursos naturals i mantenir el paisatge agrari i rural, i garantir l’ocupació equilibrada del territori.

En aquest enllaç trobareu el Manifest de la Marxa Pagesa.