El sector de la indústria agroalimentària prepara mobilitzacions contra el bloqueig de la negociació dels convenis col•lectius

alimentacion2Dimarts, 23 d’abril, assemblea intersectorial i manifestació fins a Foment del Treball

Els delegats i les delegades de la UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya es mobilitzaran el proper dimarts, 23 d’abril, per denunciar la intransigència dels empresaris del sector de la indústria agrolimentària davant la negociació dels diferents convenis col•lectius del sector.

La reforma laboral aprovada pel govern mitjançant la Llei 3/2012 de 6 de juliol situa la negociació d’aquests convenis en el pitjor escenari possible. El sector de la indústria agroliamentària es troba davant del bloqueig que exerceixen les patronals, que pretenen que la part social signi un conveni basat en la retallada inacceptable de les condicions laborals dels treballadors i les treballadores.

Per aquesta raó, la Federació d’Indústria i dels Treballadors Agraris de la UGT de Catalunya i la Federació Agrolimentària de CCOO de Catalunya convoquen els delegats i delegades a una assemblea intersectorial per aprovar un calendari de mobilitzacions.
Abans de l’assemblea (10 hores), els secretaris generals d’ambdues federacions, Sergio Moreno i Miguel Ángel Domínguez respectivament, oferiran una roda de premsa per explicar d’actual situació del sector i les properes mobilitzacions.

Un cop es finalitzi l’assemblea, els delegats i les delegades de la UGT i de la CONC es manifestaran fins a la seu de Foment de Treball per exigir a la patronal que canviï la seva actitud intrasigent vers la negociació dels covenis col•lectius.

Roda de premsa sector indústria agroalimentària

DIA: 23 d’abril.
HORA i LLOC: 10 hores: roda de premsa, sala de premsa de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, cinquena planta). 11 hores: assemblea delegats, sala d’actes CCOO. Un cop acabada l’assemblea, manifestació fins a Foment del Treball.