El sindicat de policia local de la FSP (SPL-UGT) se suma a la campanya per demanar protecció als policies locals

policia-localLa campanya duu el lema ‘1 Policia, 1 Armilla’

El Sindicat de Policia Local de la Federació de Serveis Públics (FSP) de la UGT de Catalunya se suma a la campanya nacional «1 Policia, 1 Armilla” recolzant i reivindicant més protecció per als policies locals.

Donada l’actual situació que hi ha darrere els desgraciats esdeveniments que s’està patint a Europa, és una necessitat i obligació que els consistoris del nostre país dotin els policies locals amb l’armilla per tenir unes forces de seguretat ben protegides per a l’exercici de les seves funcions.

Com a mesura de pressió, i en solidaritat amb els companys i les companyes que no tenen armilles antibales, des de la FSP s’ha acordat que a través de la xarxa social Twitter tots els funcionaris twitegin el hastag #POLICIAPROTEGIDA amb la finalitat que sigui Treding Topic (TT) o el que és el mateix tema tendència en aquesta xarxa en el dia d’avui.

Així mateix, des del Sindicat de Policia Local de la FSP-UGT de Catalunya,volem recordar la necessitat de complir la directriu del pacte antigihadista: garantir els recursos humans i materials necessaris per lluitar contra el terrorisme en l’Administració de Justícia i les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, coordinant i fent més eficients i eficaços els recursos públics destinats a aquest fi.