El sindicat de policia local de la UGT de Catalunya reclama armilles antibales per a aquests cossos

policia-localEl Sindicat de Policia Local de la UGT de Catalunya ha reclamat aquest matí en roda de premsa armilles antibales per a les policies locals.

Aquesta demanda s’emmarca en una campanya estatal del nostre sindicat per exigir el dret a la protecció individual per a tots els policies locals, especialment en un moment en què l’Estat espanyol es troba en situació de màxima alerta per terrorisme.

D’acord amb la normativa de prevenció de riscos laborals, les armilles antibales s’haurien d’assimilar als equips de protecció individual (EPI), i en el cas de les policies locals és responsabilitat de cada Ajuntament vetllar per la seguretat d’aquests treballadors i treballadores.

A la roda de premsa han participat José Antonio Fernández Cáceres, responsable d’Administració Local de la Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya; Eugenio Zambrano, responsable del Sindicat de Policia Local de la UGT de Catalunya, i José Manuel Cobo, de l’Àrea de Seguretat Laboral del sector d’Administració Local.