El sindicat de policia local de la UGT de Catalunya reclama un reglament de segona activitat per a aquests cossos

policia-local

El Sindical de Policia Local de la UGT de Catalunya i l’Associació per la Integració Laboral Discapacitat (AIL-POLD) han exigit aquest matí en roda de premsa un reglament de segona activitat per a les policies locals.

En aquest enllaç podeu llegir la proposta de reglament de segona activitat per a la policia local.

Quan un agent de la Policia Local obté la invalidesa permanent per una lesió en acte de servei o fora de servei que l’impedeix continuar treballant de manera operativa a la via pública, perd el seu lloc de treball, com a conseqüència de la manca d’un reglament de segona activitat. Actualment, el 80% dels Ajuntaments catalans amb Policia Local no disposen d’un reglament d’aquest tipus.

Des del nostre sindicat defensem la integració laboral dels policies locals amb una incapacitat a través de destinacions de segona activitat en el propi cos o en un altre cos de l’Administració.