El treballadors de Can Ruti es manifestaran contra les retallades

ENGANTXINA_MANI_14A_B_

Amb motiu de la presentació al ple municipal de la moció contra les retallades de la plataforma “Badalona es mou en defensa dels serveis públics”

La secció sindical de la UGT a l’Hospital Germans Trias i Pujol – Can Ruti (Badalona) convoca, amb la junta de personal, els treballadors i les treballadores del centre a una manifestació contra les retallades proposades pel govern.

La manifestació sortirà a les 17 hores del Parc de Bombers de Badalona, i baixarà per la carretera de Martí Pujol fins arribar a l’Ajuntament de Badalona. A les 18 hores s’iniciarà el ple municipal en què es presentarà la moció contra les retallades endegada per la plataforma “Badalona es mou en defensa dels serveis públics”, en la qual també està present la UGT del Barcelonès Nord, associacions de veïns i juntes de personal de Can Ruti, l’Esperit Sant i Hospital de Badalona.

Els treballadors i les treballadores de Can Ruti viuen l’incertesa de com s’aplicaran les mesures anunciades pel govern català. Tot i que la direcció del centre sanitari diu que vol efectuar les retallades intentant disminuir la despesa farmacèutica i d’energia elèctrica i reduint alts càrrecs, algunes de les mesures que ja han pres -tancament de la tercera planta, traumatologia- fan pensar que la factura de les retallades les acabaran pagant els usuaris de la sanitat pública i els treballadors i les treballadores de Can Ruti.

Manifestació junta personal Can Ruti (Badalona)

DIA: dilluns, 2 de maig de 2011
HORA: 17 hores
LLOC: Del Parc de Bombers de Badalona (Carretera de Canyet, 1-3) a l’Ajuntament de Badalona.