El treballadors de Mercedes convoquen vagues intermitents

avuiEl comitè d'empresa de la companyia Mercedes Benz ha convocat diverses jornades intermitents de vaga de 24 hores contra la decisió de la direcció de tancar la planta de Sant Andreu, el trasllat de la producció fora de la ciutat de Barcelona i la decisió d'externalitzar algunes parts de la producció a tres proveïdors diferents, segons ha comunicat aquest dilluns la representació sindical al Departament de Treball.

071008_200502_3460El comitè d'empresa de la companyia Mercedes Benz ha convocat diverses jornades intermitents de vaga de 24 hores contra la decisió de la direcció de tancar la planta de Sant Andreu, el trasllat de la producció fora de la ciutat de Barcelona i la decisió d'externalitzar algunes parts de la producció a tres proveïdors diferents, segons ha comunicat aquest dilluns la representació sindical al Departament de Treball.

Les aturades estan convocades per als dies 16, 17, 18, 19, 23, 24, 25, 30 i 31 d'aquest mes d'octubre. El comitè, però, no descarta altres mobilitzacions de protesta contra la decisió empresarial anunciada aquest divendres.

{mxc}