El vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, es reuneix amb Camil Ros i Joan Carles Gallego per valorar el projecte de pressupostos 2017

GeneralitatDilluns, 14 de novembre, a les 16 hores

Els secretaris generals de la UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya, Camil Ros i Joan Carles Gallego, es reuniran el proper dilluns, 14 de novembre, amb el vicepresident i conseller d’Economia i Hisenda de la Generalitat de Catalunya, Oriol Junqueras, atenent a la demanda feta pels dos sindicats per tal d’expressar, de manera conjunta, la seva valoració en relació al projecte de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2017.

La trobada tindrà lloc a la seu del Departament d’Economia i Hisenda de la Generalitat, a partir de les 16 hores.

Ros i Gallego van demanar per carta a Junqueras el compliment del seu compromís de reunir-se amb els sindicats prèviament a la presentació dels pressupostos, per conèixer les prioritats socials dels comptes per a l’any vinent.

A l’inici de la reunió els mitjans gràfics podran enregistrar muts de la reunió, i en acabar la mateixa, els secretaris generals de la UGT i CCOO de Catalunya faran declaracions a la porta del Departament sobre els continguts de la trobada.

Reunió amb Oriol Junqueras sobre pressupostos 2017

DIA: dilluns, 14 de novembre de 2016

HORA: a les 16 hores, muts; quan acabi la reunió, declaracions de Camil Ros i Joan Carles Gallego.

LLOC: Departament d’Economia i Hisenda de la Generalitat (Rambla de Catalunya, 21, Barcelona).