La UGT FICA Catalunya augmenta la seva representació a Nissan i se situa com a segona força sindical

Font: ACN

La UGT FICA Catalunya ha augmentat en dos delegats la seva representació al comitè d’empresa de Nissan a la Zona Franca de Barcelona, on es troba el gruix dels treballadors i les treballadores (3.000), tot sent l’únic sindicat que creix. El resultat de les eleccions sindicals celebrades a la multinacional ha estat el següent:

UGT 5 – 7
SIGEN 11 – 10
CCOO 9 – 8
CGT 2 – 2

A la planta de Montcada i Reixac (Vallès Occidental), amb una plantilla d’uns 230 treballadors i treballadores, el nostre sindicat també és l’únic que creix, concretament en un delegat més. El resultat ha estat el següent:

UGT 1 – 2
SIGEN 5 – 5
CCOO 3 – 2
CGT 0 – 0

Al centre de recanvis del Prat de Llobregat (Baix Llobregat), amb una plantilla d’uns 200 treballadors i treballadores, el nostre sindicat continua sent la primera força i el comitè queda de la mateixa manera:

UGT 4 – 4
SIGEN 3 – 3
CCOO 2 – 2
CGT 0 – 0

I al centre logístic de la Zona Franca (NDS), que ha passat de tres delegats de personal a un comitè d’empresa de cinc delegats per l’augment de personal (actualment té 78 treballadors i treballadores), el nostre sindicat ha obtingut representació per primera vegada:

UGT 0 – 1
SIGEN 3 – 3
CCOO 0 – 1
CGT 0 – 0

El nostre sindicat valora molt positivament aquests resultats i el suport que ha rebut de la plantilla, ja que suposa un augment global de quatre delegats. Així, la UGT FICA se situa com a segona força sindical a Nissan tant a Catalunya com a Espanya, tot desbancant CCOO.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>