Tornem a aconseguir la majoria al comitè d’empresa de la Corporació Alimentària de Guissona de Lleida

bonarea

bonareaLa UGT-Terres de Lleida ha aconseguit un cop més la majoria al comitè d’empresa en les eleccions celebrades a la Corporació Alimentària de Guissona de Lleida -fàbrica de pinsos-. El sindicat ha aconseguit un total de 47 vots, davant els 28 de CCOO.

La secció sindical està molt satisfeta amb aquests resultats. Unes dades que mostren la confiança dels treballadors envers els representants de la UGT-Terres de Lleida i que suposen un bon inici per afrontar les eleccions a la Corporació Alimentària de Guissona, que es celebraran el proper 4 d’abril, i on s’han de renovar 27 delegats.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>