La UGT de Catalunya guanya per majoria absoluta les eleccions al Grup Coty Spain

coty-astor

La UGT de Catalunya hem guanyat per majoria absoluta les eleccions al comitè d’empresa de Coty a Barcelona, que representa més de 600 treballadors i treballadores de les oficines de les Torres Mapfre, les oficines d’Alcobendas (Madrid), comercials i venedores de la marca a grans magatzems i perfumeries de tot l’Estat. El nostre sindicat ha obtingut 12 delegats del comitè, mentre que CCOO n’ha obtingut 5.

Aquest comitè resulta de la fusió de les empreses Coty Prestige i Coty Beauty.

Recordem que la setmana passada, la UGT de Catalunya ja vam guanyar, també per majoria absoluta, les eleccions a la planta de Coty a Granollers (Vallès Oriental), amb 850 treballadors i treballadores. El nostre sindicat va aconseguir 11 dels 21 delegats del comitè d’empresa, mentre que CCOO va obtenir 5, CGT 4 i USOC 1.

D’aquesta manera, la representació sindical al conjunt del grup Coty Spain queda formada per 23 delegats de la UGT de Catalunya, 10 de CCOO, 4 de CGT i 1 de la USOC.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>