UGT arrasa en les eleccions sindicals de l’ONCE

once

La UGT aconsegueix la majoria absoluta, arrasant en les eleccions celebrades en 125 centres de l’ONCE. Dels 1152 delegats a escollir, 1037 han estat de la UGT, un 90% del total, 3 punts més que en els anteriors comicis.

CCOO ha obtingut 96 delegats, el 8,33% de representativitat, 2 punts percentuals menys que el 2017 i per la seva banda CSIF ha obtingut 14 delegats, 4 menys que en 2017, amb l’1,22% de representativitat. Altres han aconseguit 5 delegats.

A Catalunya, la UGT aconsegueix la majoria absoluta en els centres de l’ONCE. Dels 144 delegats a escollir, 138 han estat de la UGT de Catalunya. Hem passat dels 129 del 2017 als 138 del 2021. La representació sindical de la resta de sindicats és testimonial, CCOO, CSIF i CGT tenen 2 delegats cadascú.

Hem de felicitar a tot l’equip que forma part de la UGT a l’empresa ONCE pel seu bon treball durant tota la campanya d’eleccions. Bona feina.

La Unió de Treballadors de l’ONCE (UTO-UGT), és un sindicat compromès i responsable que des d’avui mateix començarà a treballar per posar en pràctica totes les propostes realitzades en el seu programa, ja que el suport rebut pels treballadors ho avala.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>