Els agents socials i econòmics el sector d’atenció a la gent gran a Catalunya denuncien l’abandonament per part de l’administració

dependenciaEls agents socials i econòmics del sector de l’atenció a la gent gran han entrat aquest matí al registre del Parlament de Catalunya un manifest conjunt per denunciar l’abandonament per part de l’administració. Sindicats i patronals s’han unit per explicar la situació límit i inadmissible que s’està patint per la manca de recursos provinents de l’Administració, i proposen diverses mesures per dignificar el sector i donar l’atenció de qualitat que els usuaris mereixen.

Llegiu el manifest conjunt del sector d’atenció a la gent gran a Catalunya.

L’Associació Catalana de Recursos Assistencials (ACRA), Centres Sociosanitaris Catòlics de Catalunya (CSSCC), Consorci de Salut i Social de Catalunya (CSC), la Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya, La Unió – Associació d’Entitats Sanitàries i Socials i la Unió de Petites i Mitjanes Residències (UPIMIR), per part empresarial, i la UGT de Catalunya i CCOO, per la part sindical, són les organitzacions que firmen un document que representa una amplíssima majoria d’empreses, entitats i treballadors del sector.

A Catalunya, el sector d’atenció a la gent gran ocupa més de 40.000 persones, de les quals el 90% són dones.