Els bombers de la Generalitat de Catalunya reclamen nous acords a la dirección d’interior

bombers-bcnDemà, concentració davant la seu d’Interior, a les 11:30 hores

UGT-Bombers denuncia el menyspreu constant del Departament d’Interior per les preocupacions i les necessitats del col•lectiu de Bombers de la Generalitat de Catalunya, ja que des de l’any 2006 no s’ha produït cap acord ni s’ha plantejat un projecte de futur clar per al cos.

Des de la composició del nou Govern el passat mes de desembre, la nova estructura del Departament d’Interior encara no s’ha reunit amb els representants sindicals del cos de Bombers. Diuen que no tenen temps. UGT-Bombers creu que a la direcció de Bombers els preocupa ben poc allò que els professionals puguin aportar per al bon funcioanment del cos i tem que aquesta actitud es tradueixi en noves mancances de personal i recursos per al col•lectiu que se sumarien als retrocesos dels darrers dos anys de legislatura.

Per aquesta raó, UGT-Bombers, juntament amb CCOO i CATAC, convoquen els bombers de la Generalitat de Catalunya a una concentració demà dijous, 14 de març, davant la seu del Departamet d’Interior per reivindicar un canvi de rumb en les seves polítiques.

Durant l’acció, els representants sindicals intentaran lliurar al nou conseller d’Interior, Ramon Espadaler, totes les sol•licituds recollides en els camps de bombers que corresponen a processos paralitzats que mermen el bon funcionament del cos.

Els Bombers denunciaran de nou com els responsables polítics del cos manlleven els drets laborals i que deixen la seguretat ciutadana en una situació d’absoluta precarietat, com demostra el fet que encara no s’hagi plantejat la campanya forestal d’estiu d’enguany.