Els bombers de la Generalitat faran una donació de sang massiva contra les retallades

Sota el lema ‘Abans que ens xucli la sang el Govern, els treballadors la donem’

Els bombers de la Generalitat de Catalunya faran demà dimecres, 21 de desembre, una donació de sang massiva a la unitat mòbil situada a Portal de l’Àngel amb plaça Catalunya. Aquesta acció s’emmarca en la sèrie d’actes solidaris que habitualment els bombers, com a servidors públics i part de la societat catalana, realitzen.

Amb aquesta acció, sota el lema “Abans que ens xucli la sang el Govern, els treballadors la donem“, els bombers de la Generalitat volen denunciar que la proposta de retallades del govern emmascaren una precarització dels serveis públics. Són retallades que no només afecten les condicions laborals dels empleats públics, sinó també a la prestació d’un servei públic de qualitat.

Els bombers de la Generalitat tornaran a demostrar, una vegada més, la solidaritat vers la ciutadania de Catalunya, malgrat les retallades i el maltractament que estan rebent per part de l’Administració.

Donació sang – bombers de la Generalitat de Catalunya

DIA: 21 de desembre de 2011.
HORA: A partir de les 10 hores.
LLOC: Unitat mòbil donació sang Portal de l’Àngel – plaça Catalunya. Barcelona.