Els bombers es manifesten en defensa d’uns serveis públics de qualitat

També exigeixen que es depurin responsabitats pel cas Horta
de Sant Joan

Els sindicats representatius del cos de bombers de la Generalitat de Catalunya (UGT, CATAC I CCOO), conjuntament amb l’Assemblea Permanent del cos de bombers, convoquen una manifestació popular el proper 2 de novembre a les 11 h., de la Plaça Catalunya fins a la Plaça Sant Jaume, per defensar davant de la societat uns serveis públics de qualitat amenaçats per sectors neoliberals que utilitzen la crisi econòmica per carregar contra uns serveis públics garants de l’estat del benestar i  contra els drets dels treballadors, aconseguits desprès d’anys de lluita obrera i sacrificis.

Tanmateix volem recordar que el foc d’Horta de Sant Joan encara no s’ha extingit. Arran de les últimes declaracions  en la instrucció que està portant a terme  la jutgessa de Gandesa s’estan aclarint  els fets i ens confirma que no estàvem equivocats al demanar responsabilitats a aquells que han jugat amb la nostra seguretat. Encara esperem que es reconsiderin les mesures de seguretat i maniobres d’autoprotecció imposades per la Direcció General.

Per tot això, els Bombers de la Generalitat de Catalunya ens posem en lluita i continuarem lluitant fins que s’assumeixin responsabilitats i es solucionin els problemes que en han portat a aquesta situació.

Manifestació bombers Generalitat

DIA: dimarts, 2 de novembre de 2010
HORA: 11 hores

LLOC: de Plaça Catalunya a Plaça Sant Jaume (per Rambles). Barcelona.