Els bombers “rebran” al conseller Saura al Parlament per explicar la campanya forestal del 2010

bombers.jpg

Els bombers de la Generalitat consideren que afronten un nou estiu sense suficients garanties de seguretat

Demà el conseller d’Interior, Joan Saura, compareixerà davant de la Comissió de Justícia, Dret i Seguretat Ciutadana del Parlament de Catalunya per informar sobre les actuacions dutes a terme en matèria de prevenció i extinció d’incendis i sobre la campanya forestal 2010.

Coincidint amb la seva compareixença, els bombers de la UGT de Catalunya, juntament amb d’altres sindicats, han convocat una concentració davant del Parlament per denunciar que aquest estiu tornaran a afrontar la campanya d’incendis sense garanties, ja que consideren totalment insuficients les “mesures correctores” implantades pel Departament d’Interior després del tràgic succés de l’any passat a Horta de Sant Joan.

Els bombers de la Generalitat es concentraran davant del Parlament per la seva dignitat i seguretat des de les 9 fins a les 12.30 hores.

El secretari general de la secció sindical de la UGT – Bombers de la Generalitat seguirà la intervenció del conseller des de l’interior del Parlament.

Concentració bombers de la Generalitat al Parlament
DIA:
divendres, 4 de juny de 2010 HORA: 9 hores LLOC: Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, Barcelona).