Els col·lectius de gent gran lliuraran demà a la delegació del Govern les seves reivindicacions

jubilatsEn el marc del Dia Internacional de la Gent Gran

Amb motiu de la celebració, l’1 d’octubre, del Dia Internacional de la Gent Gran, la Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya i la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya i de CCOO de Catalunya es concentraran demà divendres, 30 de setembre, a les 10.30 hores davant de la Delegació del Govern a Barcelona i faran lliurament de dos manifestos amb les reivindicacions i demandes d’aquest col·lectiu a les administracions.

Entre d’altres, exigeixen al Govern de l’Estat la convocatòria urgent del Pacte de Toledo per posar en marxa mesures que garanteixin la sostenibilitat del sistema públic de pensions; la substitució de l’índex de revalorització de pensions per una altra fórmula, pactada amb els agents socials i que asseguri el manteniment del poder adquisitiu de les pensions; una renda mínima per a les persones sense ingressos i mesures eficaces contra la pobresa energètica, i la plena implementació de la llei de dependència.

Concentració i lliurament manifest Dia de la Gent Gran

DIA: divendres, 30 de setembre de 2016

HORA: 10.30 hores

LLOC: Delegació del Govern (c. de Mallorca, 278, Barcelona).