Els delegats del sector gràfic es concentren en solidaritat amb la plantilla de Rotocayfo

rotocayfoDemà, 10 de maig,  a les 12 hores davant la planta de Sant Vicenç dels Horts

Els delegats i les delegades de la UGT del sector gràfic de Catalunya, conjuntament amb els 300 treballadors i treballadores de Rotocayfo de Sant Vicenç dels Horts, es concentraran demà, dijous 10 de maig, davant les portes de l’empresa per mostrar la seva solidaritat amb la plantilla enfront les mesures adoptades per la direcció de l’empresa després de l’entrada en vigor de la reforma laboral.

Des de l’entrada en vigor de la reforma laboral del nou govern del PP, l’empresa realitza acomiadaments col·lectius indiscriminats i modifica les condicions de treball de manera substancial. En aquest moment, la direcció pretén, a més, despenjar-se del salari reconegut i eliminar tots els drets recollits en el conveni col·lectiu.

A més d’aquesta concentració, estan convocades noves aturades a Rotocayfo per als dies 10, 11, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 29, 30 i 31.

Concentració en solidaritat amb treballadors de Rotocayfo

DIA: dijous, 10 de maig.
HORA: 12 h.
LLOC: davant portes fàbrica Rotocayfo. Carretera Nacional II, km. 600. Sant Vicenç dels Horts. Barcelona.