Els delegats i les delegades de Correus es concentraran per exigir que es garanteixi el finançament i la qualitat del servei postal públic

correus

Aquest dimecres, 4 de juliol, davant la delegació del Govern a Barcelona

Després de l’èxit de seguiment i participació de la mobilització del passat 7 de juny a Correus, els delegats i delegades de les organitzacions sindicals de la Unitat d’acció de Correu, es concentraran aquest dimecres, 4 de juliol, davant la Delegació del Govern a Barcelona.

Durant la concentració, que tindrà lloc a les 12 hores, es llegirà i lliurarà un manifest que recull les reivindicacions de les organitzacions sindicals pel que fa una reorientació de la política postal de Correus i del servei públic postal que en garanteixin el finançament i qualitat, alhora que s’exigirà que es reobri la negociació d’un nou acord laboral que reculli una millora de les condicions laborals amb més salari, ocupació i drets.

Les organitzacions sindicals volen transmetre al Govern i a la direcció de Correus que traduir aquestes peticions a l’acció de govern i a fets concrets resoldrien el conflicte obert a Correus. En cas contrari, les mobilitzacions continuaran i s’intensificaran en els propers mesos.

Concentració delegats i delegades Correus’

DIA: 4 de juliol de 2018

HORA: 12 h.

LLOC: Davant delegació del Govern. Mallorca, 278. Barcelona.