Els funcionaris interins recuperaran el 100% de la jornada i del sou amb l’aprovació dels pressupostos o no

GeneralitatGràcies a la pressió sindical a les reunions de la Mesa General de la Funció Pública s’ha aconseguit que el Govern rectifiqui i que amb l’aprovació dels pressupostos o no, els 6.500 funcionaris interins de la Generalitat recuperin el 100% de la jornada i les retribucions a partir de l’1 de gener del pròxim any.

Demà, a la reunió programada, el Govern farà oficial aquesta proposta de la recuperació del 15% de la retallada de la jornada deixant a un costat l’aprovació dels pressupostos pel 2015, fet que el Govern ha estat utilitzant per condicionar aquesta retribució.

Des de la UGT de Catalunya hem aconseguit, gràcies a la pressió constant que s’ha exercit des del nostre sindicat, la rectificació del Govern i noves propostes per solucionar la situació, tot i així, demà a la quarta reunió de la Mesa General de la Funció Pública els representants sindicals de la UGT de Catalunya exigiran la concreció d’aquest compromís.